Rabu, 20 Oktober 2010

~ Salam Ukhwah buat semua ~

BUAT SEKIAN KALINYA BERSYUKUR PADA ILLAHI 

Alhamdulillah..
Subhanallah...
Hati kecil ini berzikir dan bertahmid..
Atas segala ketentuan yang diberi..

Indahnya hati tika ini,
Ketenangan yang lama menghilang,
Kini,
Ku temui kembali.

Ku bersyukur pada-mu Rabbi,
Atas Hidayah yang diberi,
Sungguh,
Aku terpana,
Saat aku bisa kembali,
Berpaut pada dahan cinta illahi,
Yang aku dambakan dahulu..

Tidak kusangka,
Pepohon kasih dari-Mu,
Tempat ku berteduh dahulu,
Tempat ku meluahkan rasa,
Akhirnya,
Aku bisa kembali merasainya..
Walau satu detik dahulu,
Hati kecil ini berkata,
Mana bisa kurasai semula,
Segala nikmat yang diberi..

Kini,
Kupanjatkan rasa syukur,
Pada mu illahi,
Pencipta seluruh alam,
Kerna aku bisa,
Merasai kembali,
Ketenangan, kebahagiaan, Kasih Sayang,
Yang aku miliki dahulu tika bersama-Mu..

Yakin..
Bahagia..
Tenang..
Buat selamanya..
Dalam mencari..

" Cinta Hakiki Cinta Yang Sejati "


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...