Khamis, 11 November 2010

MENGAPA????? TIADA JAWAPAN~

Ya Allah,
Astagfirulahazim,
itulah kata pertama yang dapat kuluah
mengapa???
mengapa???

adakah mereka tidak mengerti??
atau aku yang gagal merancang sebaiknya..
Benar,
manusia hanya merancang 
namun,
Allah yang menentukan..

Hati ini,
pada saat itu tidak bisa ku tahan lagi..
Akhirnya,
Gagal jua air mata ku..
terus mengalir dan mengalir

Aku tak mampu untuk berkata,
tidak bisa lagi menghuraikan rasa hati,
bermacam rasa,
sukar untuk diluahakan..

Entahlah,
aku mencuba dan terus mencuba yang sebaiknya
buat mereka
agar mereka puas atas segalanya..

Ya Rabbi,
bantulah aku,
aku lemah kala ini,
aku hilang dalam hidup ku tika ini,
hatiku ini hilang untuk segalanya
hanyamu Ya Rabbul Izzati mengerti gelodak jiwa ini..

mood : sedih + pilu + kecewa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...